Αποφύγετε αυτά τα 4 λάθη στην δουλεία σας

Σήμερα, οι επαγγελματίες διατροφής επεκτείνουν τις υπηρεσίες τους σε διαβουλεύσεις μέσω διαδικτύου και ηλεκτρονικά ραντεβού διατροφής.

Παρόλο που υπάρχει υψηλό ποσοστό επαγγελματιών που προτιμούν τις συναντήσεις αυτοπροσώπως, να κάνουν μετρήσεις και να παρέχουν καλύτερη παρακολούθηση, η αλήθεια είναι ότι οι πελάτες αναζητούν περισσότερες συμβουλές online .

Τα οφέλη των διαδικτυακών συμβουλών διατροφής μπορεί να είναι προφανή:

  • Αν κάποιος πελάτης, για οποιονδήποτε λόγο, θέλει να συνεργαστεί με έναν συγκεκριμένο επαγγελματία και οι δύο ζουν σε διαφορετικές πόλεις, γίνεται δύσκολη και μερικές φορές ακόμη και αδύνατη η πραγματοποίηση του ραντεβού αυτοπροσώπως. Παρ ‘όλα αυτά, αυτό το έργο θα μπορούσε να γίνει αποτελεσματικά εξ’αποστάσεως.
  • Αν ο επαγγελματίας είναι ντροπαλός ή δεν έχει φυσική δυνατότητα.
  • Ευκαιρία να εργάζονται οπουδήποτε, δεν χρειάζεται τίποτα παρά ένας υπολογιστής και το σωστό εργαλείο για να διαχειριστούν όλες τις εργασίες τους.

Εάν σκέφτεσται να δουλευετε εξ ολοκλήρου σε απευθείας σύνδεση ή να επεκτείνετε τις υπάρχουσες υπηρεσίες σας σε online διατροφικές συναντήσεις, εδώ είναι μερικές συστάσεις που πρέπει να λάβετε υπόψη.

Δεν χρησιμοποιείτε το edietitian ακόμα?

Σφάλμα #1: Τα ραντεβού σας βασίζονται εξολοκλήρου σε ερωτηματολόγια και φυσική παρουσία;

Ας το παραδεχτούμε: πολλές από τις διαδικτυακές διατροφικές πρακτικές γίνονται μόνο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και η διατροφική αξιολόγηση από ένα γενικό ερωτηματολόγιο.

Παρόλο που η μέθοδος αυτή μπορεί να επιτευχθεί επιτυχώς εάν το πρόγραμμα διατροφής είναι σωστό δομημένο, είναι σημαντικό τα ραντεβού να γίνονται μέσω τηλεδιάσκεψης (για παράδειγμα, μέσω skype) για να δημιουργηθεί ένας δεσμός με τον πελάτη. Η εργασία εξ αποστάσεως θα μπορούσε να δημιουργήσει ήδη τόσα πολλά εμπόδια, χωρίς το πρόσθετο πρόβλημα να μην βλέπετε τον πελάτη σας αυτή τη στιγμή.

Αν προσπαθήσατε ποτέ να κάνετε τη διατροφική αξιολόγηση με τη χρήση ενός απλού ερωτηματολογίου σε σχέση με μια συνάντηση skype, ίσως έχετε παρατηρήσει ότι μέσω μιας τηλεδιάσκεψης μπορείτε να λάβετε πολύ περισσότερες πληροφορίες από τις κύριες ερωτήσεις.

Σφάλμα # 2: Δίνετε τον αριθμό τηλεφώνου στον πελάτη;

Μερικές φορές ο ίδιος ο πελάτης δεν εκτιμά την εργασία σας. Ακόμα κι αν θέλετε να το δείτε σαν κάτι εντάξει, δεν είναι λογικό να σας καλεί ένα Σάββατο το απόγευμα ή μια Κυριακή, ζητώντας μη επείγουσες ερωτήσεις και αμφιβολίες.

Ωστόσο, πολλοί επαγγελματίες που παρέχουν online ραντεβού, μερικές φορές δίνουν στους πελάτες τους τον προσωπικό τους αριθμό κινητού τηλεφώνου και αυτό σημαίνει προφανώς ορισμένα όρια εμπιστοσύνης που δεν πρέπει να υπερβαίνουν.

Επομένως, μην δώσετε τον προσωπικό σας αριθμό κινητού τηλεφώνου στον πελάτη. Ή, εάν παρέχετε οποιαδήποτε επαφή, βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν εναλλακτικό επαγγελματικό αριθμό. Αλλά ακόμα και τότε, ορίστε ένα πρόγραμμα όπως οποιοσδήποτε επαγγελματίας.

Εναλλακτικά, τώρα έχετε πρόσβαση σε εφαρμογές που σας επιτρέπουν να έχετε άμεση σύνδεση με τους πελάτες σας και βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να διατηρήσετε τη σχέση επαγγελματία-πελάτη, όπως η εφαρμογή eDietitian.

Σφάλμα # 3: Είστε επαγγελματίας σε ραντεβού με βιντεοδιάσκεψη καθώς βρίσκεστε στο γραφείο;

Εάν προγραμματίζετε μια ημερομηνία και ώρα με τον πελάτη σας για μια συνάντηση διατροφής, λάβετε υπόψη ότι είναι πελάτης και ότι πρέπει να δείξετε επαγγελματισμό. Βεβαιωθείτε ότι και εσείς και ο πελάτης εμφανίζετε εγκαίρως και ότι η συνομιλία και η συνάντηση ραντεβού λαμβάνονται τόσο σοβαρά όσο θα αντιμετωπίσει πρόσωπο με πρόσωπο.

Πρέπει να είστε υπεύθυνοι και να είστε ενήμεροι ότι, αν και εσείς και ο πελάτης συζητάτε από την άνεση των σπιτιών σας, δεν μιλάτε με φίλους, αλλά με πελάτες που σας εμπιστεύονται.

Σφάλμα # 4: Πώς βεβαιώνεστε ότι οι πελάτες σας συμμορφώνονται με το πρόγραμμα;

Στην αρχή μιας διαδικτυακής διατροφικής διαβούλευσης, είναι σημαντικό να καθορίσετε με τον πελάτη σας πώς θα αξιολογηθεί η πρόοδός τους, αυτοί οι βασικοί κανόνες πρέπει να διευθετηθούν στην αρχή, και οι δύο είναι οι ίδιοι. Για παράδειγμα, προγραμματίστε τις ημερομηνίες για τον πελάτη να σας στείλει ανθρωπομετρικές μετρήσεις, βάρους ή κανονικές εικόνες για να παρατηρήσετε τις αλλαγές με την πάροδο του χρόνου και βεβαιωθείτε πάντοτε ότι θα τους δώσετε ανατροφοδότηση, έτσι θα παρακινηθούν να συνεχίσουν να σας στέλνουν αυτές τις αξίες.

Εάν σκέφτεστε να μπείτε στον online κόσμο και να αρχίσετε να προσφέρετε διαδικτυακές διατροφικές διαβουλεύσεις ως υπηρεσία, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχουν πολλά οφέλη και θα εξοικονομήσετε πολλά τόσο χρόνο όσο και χρήμα. Είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζετε πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε για τον τρόπο παροχής της καλύτερης υπηρεσίας που μπορείτε.

Ελπίζουμε ότι αυτές οι συστάσεις ήταν χρήσιμες για να βελτιώσετε και να δείξετε στους πελάτες σας ότι η νέα εποχή της τεχνολογίας μπορεί να είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο για να επιτύχουν τους στόχους τους.