Εργασία από το σπίτι συμβουλές για επαγγελματίες διατροφής
Έχουν περάσει σχεδόν δύο μήνες από τότε που αναγκαστήκαμε, για δική μας ασφάλεια, να μείνουμε στο σπίτι. Επομένως, ήρθε η ώρα να κρατήσουμε τις καλές μας συνήθειες και να τις ανανεώσουμε. Ως επαγγελματίες διατροφής που πρέπει τώρα να εργαστούν από το σπίτι, αυτό σημαίνει μια επιπλέον προσπάθεια για τη φροντίδα των επιχειρήσεων τους και επίσης των ιδίων.
Διαβάστε το παρακάτω άρθρο για να μάθετε τις 8 συμβουλές που χρησιμοποιεί για τη νέα της καθημερινή ρουτίνα. Τα πρώτα πέντε σχετίζονται με την προσωπική διαχείριση και τα ακόλουθα τρία αφορούν την παρακολούθηση των πελατών.
1. Διατηρήστε την ρουτίνα σας
Είμαστε όλοι στον πειρασμό να απενεργοποιήσουμε τους συναγερμούς μας, σωστά; Αλλά αλήθεια, χωρίς το ξυπνητήρι μας, δεν θα ξυπνήσουμε ποτέ στις 7 το πρωί, αλλά αντίθετα στις 10 το πρωί! Τότε, χάνουμε το ήμισυ του πρωινού μας και το ήμισυ των κινήτρων μας … Έτσι, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ας κρατήσουμε τα ξυπνητήρια μας στο ίδιο πρόγραμμα σαν να επρόκειτο να εργαστούμε! Αυτό θα μας επιτρέψει να είμαστε πιο παραγωγικοί και να συμβαδίζουμε με τις συνήθειες ύπνου μας.
2. Φροντίστε τον εαυτό σας
Πειρασμός αριθμός 2; Μείνετε με τις πιτζάμες μας όλη την ημέρα! Μετά από όλα, θα φύγουμε από το σπίτι, έτσι; Γιατί λοιπόν να αλλάξουμε; Ντυθείτε σαν να επρόκειτο να εργαστείτε (και να φτιάξετε το κρεβάτι σας). Κάντε αυτό για τον εαυτό σας, για να σας κάνει να νιώσετε καλά και να έχετε κίνητρα. Ξεκινήστε τις μέρες σας με τον σωστό τόνο, με ενέργεια και αποφασιστικότητα! Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να δημιουργήσετε οπτικό περιεχόμενο για το κοινό σας, να δημιουργήσετε νέες δημοσιεύσεις σε ιστορίες κοινωνικών μέσων, Instagram ή Facebook, και να μην αναφέρουμε τις διαδικτυακές σας διαβουλεύσεις με βιντεοκλήσεις.
3. Δημιουργήστε ένα εργασιακό περιβάλλον
Γνωρίζουμε ότι η εργασία στο τραπέζι του καθιστικού σας δεν είναι ιδανική … Αλλά εναπόκειται σε εμάς να το κάνουμε τον καλύτερο χώρο εργασίας για τις καθημερινές ώρες εργασίας μας. Ξεκινήστε αφαιρώντας όλα όσα βρίσκονται πάνω από το τραπέζι και βάλτε πάνω σας τα εργαλεία εργασίας σας. Προσθέστε μερικά διακοσμητικά αντικείμενα που σας κάνουν να αισθάνεστε καλά, όπως φυτά ή κεριά … Κάντε στον εαυτό σας έναν καφέ, τσάι ή νερό από βότανα. Είστε στο σπίτι, απολαύστε το!
4. Δημιουργήστε μια λίστα υποχρεώσεων
Η απομακρυσμένη εργασία σημαίνει ότι η παραγωγικότητά μας είναι πολύ διαφορετική από αυτήν που έχουμε συνηθίσει. Ακόμα κι αν έχουμε συνηθίσει να είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες και να δουλεύουμε μόνοι μας, η τρέχουσα κατάσταση στην οποία ζούμε δεν είναι καλή για την παραγωγικότητά μας. Όλα είναι μια δικαιολογία για να μειώσουμε λίγο τις δουλειές μας, είτε την εργασία του παιδιού μας, τα σκυλιά που πρέπει να περπατηθούν είτε τα ρούχα για να κρεμαστούν. Εάν έχετε κολλήσει σε αυτό το μοτίβο, σας συμβουλεύω να δημιουργήσετε μια καθημερινή λίστα υποχρεώσεων με ένα πρόγραμμα για να τηρήσετε και να προσθέσετε τις εργασίες του σπιτιού και της οικογένειάς σας. Αυτό θα σας επιτρέψει να πάρετε μια προοπτική για το τι πρέπει να κάνετε και να πάρετε κάποια ισορροπία.
5. Βελτιστοποιήστε το χρόνο σας
Οι περισσότεροι από εμάς μείναμε με το φόρτο εργασίας μας να μειωθεί ή, τουλάχιστον, να αναδιοργανωθεί, και αυτό μας αφήνει χρόνο για να οργανωθούμε καλύτερα.
- Ενισχύστε την παρουσία σας στο διαδίκτυο: Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε το δικό σας προφίλ Google My Business και να αρχίσετε να προσθέτετε άρθρα.
- Απολαύστε αυτήν τη φορά για να βελτιώσετε τον δικό σας ιστότοπο (ή να δημιουργήσετε έναν).
- Δημιουργήστε περιεχόμενο για τα κοινωνικά σας μέσα: Instagram, Facebook
Αυτό θα σας επιτρέψει να διατηρήσετε επαφή με τους τρέχοντες πελάτες σας και επίσης να αυξήσετε τις κρατήσεις ραντεβού σας μετά από αυτήν την καραντίνα.
6. Μείνετε σε επαφή με τους πελάτες σας
Το πιο δύσκολο πράγμα να κάνετε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι να διατηρείτε το κίνητρό σας. Οι πελάτες μας έχουν χαθεί, και αυτό είναι φυσιολογικό … Αλλά είναι δουλειά μας να τους βοηθήσουμε κατά τη διάρκεια αυτής της πρόκλησης όσον αφορά τις νέες διατροφικές τους συνήθειες. Έτσι, για να διατηρήσετε επαφή με τους πελάτες σας και να βεβαιωθείτε ότι έχουν κίνητρα, στείλτε τους μηνύματα παρακολούθησης.
7. Ενημερώστε τα κοινωνικά σας μέσα
Εάν δεν το έχετε κάνει ακόμα, τώρα είναι πραγματικά η ώρα. Δημιουργήστε μια ομάδα Facebook με τους πελάτες σας (με προηγούμενη συγκατάθεση). Με ένα μόνο μήνυμα, μπορείτε να προσεγγίσετε πολλά περισσότερα άτομα. Δημοσιεύστε κανονικό περιεχόμενο και προκαλέστε στους πελάτες σας να κάνουν το ίδιο. Απολαύστε αυτόν τον ελεύθερο χρόνο για να τροφοδοτήσετε τον λογαριασμό σας στο Instagram ή τη σελίδα σας στο Facebook. Δημιουργήστε ιστορίες, ζωές, δημοσκοπήσεις … Δείξτε ότι είστε εδώ για αυτούς! Οι τρέχοντες πελάτες σας θα αισθάνονται σαν να σας έχουν στο πλευρό τους, και αυτό θα σας επιτρέψει να προσελκύσετε καινούργιους.
8. Κρατήστε τους πελάτες απασχολημένους με το περιεχόμενό σας
Οι περισσότεροι από τους πελάτες σας είναι πιθανότατα στο σπίτι. Γι ‘αυτό είναι μια καλή στιγμή να τους προκαλέσετε να κάνουν δραστηριότητες στο σπίτι και να τους δώσουν κάποια ανάγνωση! Δημιουργήστε συνταγές είτε υγιείς είτε νόστιμες, που μπορούν εύκολα να αναδημιουργήσουν στο σπίτι. Γράψτε άρθρα για τρέχοντα θέματα. Δημιουργήστε χρήσιμα φυλλάδια (ενυδάτωση, ύπνος, εποχιακά φρούτα και λαχανικά …). Όλα αυτά θα είναι επίσης μακροπρόθεσμα χρήσιμα. Μην είσαι τόσο κακοδιάθετος! Και σκεφτείτε αυτήν τη φορά ως ευκαιρία να ανακαλύψετε ξανά και να βελτιώσετε τον τρόπο που εργάζεστε!
Καλή τύχη σε όλους σας!
Το eDietitian είναι το πιο σύγχρονο λογισμικό διατροφής για επαγγελματίες και με εφαρμογή για να επικεντρωθεί στην πρόοδο των πελατών
Αν δεν έχετε δοκιμάσει ακόμα το eDietitian, δεν υπάρχουν άλλες δικαιολογίες. Μπορείτε να απολαύσετε μια δωρεάν δοκιμή για να διαπιστώσετε εάν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά θα σας ωφελήσουν.